sobota, 22 lutego 2014

Gliss Kur szampon do włosów Million Gloss






Dzisiaj parę słów o szamponie do włosów Gliss Kur Million Gloss. Niestety ale ten produkt i moje kłaczki się nie polubili. Szampon pieni się i czyści włosy okej, bardzo podobało mi się jak się lekko “błyszczały”po ich wysuszeniu - nie był to nachalny blask ale lekkie refleksy (taki jest mój subiektywny odbiór, możliwe że dostrzegam te refleksy przez sugestię tego produktu). Szampon ma bardzo fajne opakowanie, ładnie się mieni, jest jak najbardziej wygodne w użyciu.



 Generalnie po wysuszeniu włosy wyglądają dobrze, masakra dzieje się potem. Myję włosy wieczorem przed pójściem spać, ponieważ robienie tego rano jest dla mnie nie wykonalne - uwielbiam spać ile wlezie rano. Przed pójściem spać włosy wyglądają okej, wszystko fajnie. Rano po przebudzeniu jest w miarę, chociaż widać że szampon je nieco obciąża. W połowie dnia w pracy (koło 13-14) zaczyna się prawdziwy sajgon na mojej głowie. Włosy zbierają mi się w takie strąki, czubek głowy nienaturalnie się wręcz świeci - co wygląda komicznie na moich włosach bo mam dosłowne sianko na końcówkach. Jak zobaczyłam to po raz pierwszy to aż się przeraziłam. 



Postanowiłam dać mu jeszcze kilka szans ale niestety za każdym razem było to samo - w moimi włosami dzieją się po nim okropne rzeczy ponieważ są one zbyt nim obciążone. Osobiście nie polecam tego szamponu, użyłam go może z pięć razy za każdym razem ku mojemu przerażeniu działy się opisane rzeczy. Oczywiście nie wykluczam że z innymi włosami mógłby on się jak najbardziej polubić, ja jednak nie należę do tych szczęśliwców. A szkoda.

Skład produktu, ledwo co widać przez świecące się opakowanie ;)

 Cena : 15zł

2 komentarze:

  1. O! Ja mam odżywkę z tej serii i bardzo ją sobie chwalę, super mięciutkie włoski mam po niej. Ale słyszałam, że GlissKur jakoś nie każdemu leży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam z tej serii odżywkę w spreju i też jestem z niej zadowolona, pięknie mi nabłyszcza włosy a ich nie obciąża, niedługo zresztą będę o niej pisać ;) Ten szampon mnie niestety bardzo zawiódł, ale cóż nie ze wszystkim da się trafić ;)

      Usuń