wtorek, 18 lutego 2014

Krem do rąk Sweet Secret kokosowy


Dzisiejszym bohaterem będzie krem do rąk Sweet Secret o zapachu kokosowo - bananowym. Nie ukrywam że głównym powodem dla którego ten krem wpadł w moje łapki jest to że uwielbiam wszystko co kokosowe. Dodać do tego banany i jestem w siódmym niebie. Mniam, mniam aż chce się zjeść ten krem. Podstawowym minusem dla mnie jest to że zaraz po posmarowaniu nim rąk mam ochotę na coś słodkiego ;D 



Jeżeli chodzi o działanie jest okej. Nawilża dłonie w porządku, jest według mnie bardzo fajny do stosowania w ciągu dnia bo szybko się wchłania, a ładny zapach pozostaje. Jednak na noc wolę stosować coś bardziej treściwego i nawilżającego niż ten krem. Dla niektórych myślę że krem może pachnieć zbyt słodko i dusząco, zależy co kto lubi. 

Skład dla zainteresowanych (mam nadzieję że w miarę widoczny):



Produkt jest według mnie fajny,  działanie ma jak najbardziej w porządku, ale nie mam co ukrywać że powodem mojego ponownego zakupu będzie jego obłędny zapach.
No... to lecę się nim wypachnić.
:)

0 komentarze:

Prześlij komentarz