piątek, 28 lutego 2014

Neutrogena krem do rąk fast absorbing







Mój ideał wśród kremów do rąk na zimę.  Gdyby nie fakt że mam manię kupowania i testowania nowych kosmetyków ten jeden krem mogłabym używać już do końca życia. Serio.
Zgodnie z informacją na opakowaniu szybko się wchłania, przy czym nie pozostawia dużego filtru na skórze i czyni ją niesamowicie miękką. Zapach ma taki nijaki więc zupełnie mi on nie przeszkadza ;)

Zmagam się od paru lat z egzemą zimą i jest to jedyny krem który w owej walce mnie wspomaga. Muszę się tu przyznać że do smarowania rąk w ciągu dnia podchodzę jak pies do jeża, natomiast na noc paćkam łapki zawsze. Smarowanie ich na noc tym właśnie kremem sprawia że rano mam ręce piękne i gładkie, a egzema znika.

Podsumowując, krem cudownie nawilża dłonie, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Jak najbardziej polecam. Używam go od paru ładnych lat co zimę i nigdy się na nim nie zawiodłam.

0 komentarze:

Prześlij komentarz