poniedziałek, 24 marca 2014

100 happy days


Postanowiłam podjąć na wiosnę nowe wyzwanie, a mianowicie 100 happy days ze strony 100happydays.com. Jego ideą jest robienie codziennie jednego zdjęcia czegoś co uczyniło nas szczęśliwymi danego dnia. Bez oszukiwania i robienia zdjęć na zapas ;) Myślę że to świetny pomysł na docenianie nawet tych najzwyklejszych i najdrobniejszych rzeczy w życiu.
Ciekawi i przeraża mnie to że aż 71% osób które podjęły to wyzwanie nie ukończyły go z powodu braku czasu. Trzymajcie kciuki, ja się spinam i się nie dam, a moje artystyczne dzieła możecie podziwiać jeśli macie ochotę codziennie na moim instagramie lilbeautybits ! :)

2 komentarze:

  1. Ciekawe wyzwanie, do tej pory bardzo podobał mi się program Do Something Different (http://do.dsd.me/Account/LogOn) z codziennymi zadaniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie słyszałam o tym, muszę koniecznie wypróbować, kurcze wygląda naprawdę ciekawie, dzięki za linka :D

      Usuń