sobota, 15 marca 2014

Balsam do ust Alterra z rumankiem


Bardzo cieszyłam się na zakup balsamu do ust z ekstraktem z rumianku Alterry ze względu na jej świetny naturalny skład. Naczytałam się dużo pochlebnych opinii o tej pomadce, a tu niestety dla mnie się kompletnie nie sprawdziła. Smuteczek.
Po pierwsze nic nie robiła z moimi ustami - zero jakiegokolwiek nawilżenia, pomimo nakładania produktu na usta na całą noc. Na wyjście na zimno i wiatr nie nadaje się kompletnie, dla mnie jest odczucie jakbym nic nie miała. Okropny smak, wiadomo czasami zdarza się "zjadać" produkty od ust i sam w sobie zapach pomadki jest średni.

No nie wiem co jest ze mną nie tak, dziwiłam się i głowiłam jak innym tak podpasowała ta pomadka a u mnie kompletna masakra. Ode mnie zdecydowane nie. Słyszałam natomiast że jest dobra jako odżywka do rzęs - może kupię jeszcze jedno opakowanie ale tylko w tym zastosowaniu ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz