poniedziałek, 10 marca 2014

Inspiracje paznokciowe


Żeby dobrze zacząć tydzień postanowiłam poszukać trochę wiosennych inspiracji pazurkowych u zdolnych bestii- mam dużą chęć wypróbowania się w dziedzinie ozdabiania ale nie wiem czy mi coś z tego wyjdzie ;P

 

Jak widać mam dużą fazę na ozdobniki kwiatowe - czy jest coś bardziej wiosennego? :)


Super pomysł z kropkami ombre na paznokciach, zdecydowanie muszę wypróbować - liczę że podołam.


Piękny róż na pazurkach i zakochałam się w tych małych pierścionkach.


Ponoć fioletowy lakier na paznokciach to kolor sezonu - mnie się bardzo podoba.

Jak wam się podobają te propozycje? A Wy macie jakieś wiosenne inspiracje do podzielenia się ? :D

1 komentarz:

  1. Bardzo inspirujący post !
    Zapraszam do oglądania mojej amatorszczyzny :-)

    OdpowiedzUsuń