piątek, 14 marca 2014

L'oreal Ideal Soft oczyszczający płyn micelarny


Dzisiejszym bohaterem jest oczyszczający płyn micelarny do cery suchej i wrażliwej L’oreal Ideal Soft. Produkt ma pojemność 200ml i kosztuje zawrotne 15zł. Zamknięty jest w prostym, ładnym opakowaniu bez żadnych udziwnień.
Produkt nie zawiera alkoholu, jest bezzapachowy i hipoalergiczny. Według mnie jak najbardziej sprawdza się dla wrażliwej skóry - nic nie szczypie, nie podrażnia i nie uczula, przede wszystkim jest delikatny dla oczy, które bardzo lubią mnie szczypać do demakijażu ;)

Pięknie zmywa makijaż, radzi sobie ze wszystkim i bardzo ładnie oczyszcza skórę. Buzia po nim jest przyjemnie gładka i odświeżona. Minus dla wydajności - mam wrażenie że bardzo szybko zniknęła mi cała buteleczka z porównaniu z innymi używanymi płynami - przez dozownik dostaje się więcej produktu na wacik, chociaż potrzebowałam zazwyczaj tylko dwa waciki do zmycia całego makijażu.
Myślę że za jakość jaką ten produkt ofertuje cena jest bardzo przystępna i można mu wybaczyć średnią wydajność ;) Mój absolutny hit, mam już kolejne opakowanie w zapasie :)
Skład:
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz