poniedziałek, 3 marca 2014

Original Source Mandarin & Basil żel pod prysznic


Dzisiejszym bohaterem jest żel po prysznic Original Source o zapachu mandarynki i bazylii. To cudeńko pochodzi z limitowanej serii, z tego co pamiętam wypuszczonej jesienią. Ponieważ długo czekał na swoją kolej, dopiero teraz udało mi się go zużyć ;)
To teraz do rzeczy. Zapach żel ma przepiękny, orzeźwiający i oryginalny - muszę przyznać że połączenie mandarynki z bazylią pachnie bardzo ciekawie i przyjemnie. Niestety słabo się pieni co mnie bardzo przeszkadza bo lubię się otaczać pianą i w tej kwestii jestem wymagająca wobec takich żeli. Czasami kiedy myję się słabo pieniącymi żelami mam wrażenie takiego “niedomycia”. Wydajność produktu też kuleje, zużyłam do w ekspresowym tempie (pewnie też paćkałam go dużo licząc że może jednak zacznie trochę bardziej się pienić).

No niestety poza pięknym zapachem nie mam nic pozytywnego do napisania o tym produkcie. Mam jeszcze w zapasie drugi żel z owej limitowanej edycji - malinowo - kakaowy. Podchodzę do niego jak pies do jeża po doświadczeniach z poprzednikiem. Generalnie nie polecam.

0 komentarze:

Prześlij komentarz