niedziela, 9 marca 2014

Tredny wiosna / lato 2014

weheartit.com

Wiosna zbliża się wielkimi krokami (ściskam kciuki i nie zapeszam) więc pomyślałam że fajnie byłoby zrobić posta o największych trendach nadchodzącego sezonu. Wiadomo że każda z nas powinna się malować tak jak lubi, ja traktuję trendy jako zachętę do wypróbowania czegoś nowego w sezonie. Myślę że jest to fajna okazja żeby zobaczyć się w innych kolorach czy stylach. Jak coś mi się spodoba to będę męczyć do znudzenia, jak nie to trudno ale zawsze zostaje pewna satysfakcja że spróbowałam ;)
W tym sezonie z kolorów w makijażu będzie królował niebieski, pomarańcz i róż.
 Bardzo podoba mi się duża ilość naturalności z pokazów Alexander Wang, Balmain, Chloe, Dries Van Noten czy Emilio Pucci - same podkłady na buzi i modelki wyglądały przepięknie - chociaż tylko niewielu śmiertelników może tak świetnie wyglądać praktycznie bez makeupu ;)

Różowe cienie na oczach - Burberry Porsum. Strasznie podoba mi się ten look jest taki delikatny i romantyczny idealny na ciepłe letnie popołudnia.
 

Miedziane brązy u Gucci - uwielbiam brązy o każdej porze roku, dla mnie to jest najbardziej uniwersalny kolor cieni, pięknie podkreśla każdy kolor oczu i nadaje buzi ciepły wyraz.

Szmaragdowe cienie u Armaniego. To jest dla mnie wyzwanie, czy spróbuję tego trendu czy nie w tym sezonie. Jest bardzo odważny i myślę że łatwo tu dobrać zły kolor do naszej urody i wyglądać jak klaun :D

Niebieskie cienie u Marca Jacobsa - strasznie lubię niebieskości na lato, jestem największą fanką niebieskich kresek, pięknie podkreślają oczy.

Lekko roztarte mocne kreski - Versace. Znana i lubiana bardzo seksowna propozycja na wieczór.



Pomarańczowe usta u DKNY, Dennis Basso. To chyba trend który podoba mi się najbardziej i który jestem najbardziej podekscytowana żeby wypróbować. Jakoś w mojej kolekcji nie znalazła się jeszcze ta idealna pomarańczowa pomadka ;)


A wam jakie trendy podobają się najbardziej na nadchodzący sezon?

Źródła zdjęć: weheartit.com, vogue.co.uk, pinterest.com

0 komentarze:

Prześlij komentarz