niedziela, 16 marca 2014

Wiosenny przegląd sklepowy - Chustki / apaszki


Jak co roku w okolicach marca naszło mnie chciejstwo na wykupienie ciuchów z połowy sklepów na nadchodzący sezon wiosenno-letni. W ramach wiosennych porządków w domu wyciągnęłam chustki i apaszki których parę posiadam i zdecydowałam które chcę nosić w nadchodzącym sezonie (jak widać na zdjęciu powyżej). Ale że jestem tylko kobietą, chcę ich więcej ;) Uważam że są one świetnym dodatkiem do stroju, który też potrafią całkowicie odmienić.

 Wczoraj poprzeszukiwałam trochę internet w ramach przeglądu dostępnych opcji i moje propozycje (wszystkie wybrane na podstawie okrzyku piękne-chcę-muszę-mieć-teraz) przedstawiam Wam poniżej :)


Przede wszystkim niebieskości czyli kolor sezonu.

 Strasznie podobają mi się obecnie chustki w printy - szczególnie kwiatowe i jak najbardziej kolorowe - tak optymistycznie nastrajają :)
 Piękne róże i pastele - uwielbiam.
Na koniec jak najbardziej uniwersalne i klasyczne zestawienie bieli i czerni.

Jak Wam się podobają? Przygarnęłybyście któreś z propozycji?

Tak przy okazji, interesują Was takie posty? Chętnie podzieliłabym się z Wami innymi takimi propozycjami na wiosnę - na pewno poszukuję sukienek, koszul, spodni, eh w sumie pewnie wiele rzeczy bym jeszcze przygarnęła ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz