poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Lirene żel pod prysznic wanilia

 Dzisiaj bierzemy na tapetę krem pod prysznic do mycia ciała pachnący wanilią frimy Lirene. Do zakupu skusił mnie przede wszystkim zapach wanilii który uwielbiam. Krem ma wygładzać naszą skórę, myć ją i sprawiać że jest miękka w dotyku. Przeznaczony jest do wszystkich typów skóry.
+ Obłędnie i intensywnie pachnie, ale tylko wanilią, cynamonu w ogóle tam nie wyczuwałam. Cudownie odpręża i relaksuje
+ Bardzo dobrze się pieni
+ Dzięki zawartości olejku przyjemnie nawilża skórę (parę razy nawet odpuściłam sobie smarowanie balsamem i skóra była nawet nawet nawilżona)
+ Ma duże opakowanie (400ml), kremową i dość gęstą konsystencję dzięki czemu jest wydajny

Nie ma co tu się rozwodzić, dla mnie krem-żel pod prysznic jest genialny - pięknie pachnie i bardzo dobrze myje. Cóż więcej można wymagać. Polecam. Muszę zdobyć resztę zapachów z tej serii ;)
Skład dla zainteresowanych:
 
Ocena: 5/5 

Categories:

2 komentarze:

  1. Zapach musi być obłędny:) Chociaż na wiosnę szukam czegoś bardziej rześkiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję że zapach jest bardziej jesienno-zimowy, ale ja tam wanilię ubóstwiam o każdej porze ;)

      Usuń