sobota, 5 kwietnia 2014

Mały post zakupowy


Mały post zakupowy z tego tygodnia, zaszalałam na Allegro i w Rossmannie ;)
Dwa nowe produkty do włosów - suchy szampon Batiste o boskim zapachu Cherry i pianka do włosów got2be Rise 'n shine nadająca objętość.

Miniaturki lakierów Essie z kolekcji Resort Fling 2014. Moje pierwsze lakiery tej firmy, jak na razie wrażanie jak najbardziej pozytywne ;) Jutro rano oczekujcie posta z jednym z tych kolorków.



 Dwie nowości firmy Rimmel - baza  pod makijaż oraz róż w kremie - wybrałam odcień 002 Touch of Berry. Zastanawiałam się długo czy wybrać ten odcień różu czy drugi bardziej pomarańczowy, ale w końcu padło na ten ;)  Na dole też róż tym razem firmy Make Up Academy w kolorze Bon Bon.
Większość z tych produktów zaczęłam już testować (nie mogłam się powstrzymać), także spodziewajcie się nadchodzących recenzji ;)
Categories:

0 komentarze:

Prześlij komentarz