środa, 23 kwietnia 2014

Rimmel puder Stay Matte



Dzisiaj o pudrze do buźki Rimmel Stay Matte, który mam w opcji transparentnej. W internecie swojego czasu huczało na jego temat, no i jak to zwykle - internety mają rację ;) Zadaniem pudru jest przede wszystkim kontrolować błyszczenie skóry i ją matowić (dzięki zawartości bawełny), maskować zaczerwienienia (dzięki rumiankowi) oraz dbać o świeżość skry (ogórek w składzie). Jak widać puder jest napakowany naturalnymi składnikami. Jak u mnie się sprawdził?
+ Matuje na długo (nie cały dzień - wymagane są poprawki, ale w porównaniu z innymi pudrami które miałam jest świetny)
+ Bardzo dobrze stapia się z podkładem i cerą
+ Wydajny - używam ponad cztery miesiące i dopiero prześwituje gdzieś tam denko
+ Nie podrażnia, nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek
+ Dla mnie dużym plusem są naturalne składniki
- Opakowanie mogłoby być mocniejsze 
Dla mnie bezwzględny zwycięzca wśród pudrów. Ponieważ nie jest też jakoś strasznie drogi (ok. 20zł) na pewno będę się zaopatrywać w niego przez bardzo długi czas, wygląda bardzo naturalnie na buzi i porządnie matuje.
Ocena: 5/5  
Categories:

0 komentarze:

Prześlij komentarz