piątek, 11 kwietnia 2014

Schauma szampon z keratyną


Dzisiejszym bohaterem jest nowość firmy Schwarzkopf - szampon do włosów Schauma Moc Keratyny. Jest to szampon do włosów suchych i słabych , odbudowujący ich strukturę i wzmacniający je. Według producenta potrafi zredukować ich łamliwość nawet o 95%.

Postanowiłam zmienić trochę format moich recenzji i dzielić je na plusy i minusy, myślę że tak będzie bardziej czytelnie, przejrzyście i przystępnie. No to zaczynamy!
+ Pięknie myje i czyści włosy - po spłukaniu go aż “skrzypią” od czystości ;)
+ Porządnie się pieni
+ Ładnie pachnie
+ Włosy zupełnie mi się po nim nie puszą
- Rzadka konsystencja przez co mam wrażenie że zużywam tony szamponu na raz
- Ponieważ bardzo dokładnie czyści włosy bez użycia po nim odżywki nie da rady - włosy są tak splątane że nie można ich rozczesać

Jeżeli chodzi o łamliwość ciężko powiedzieć, jakiejś wielkiej zmiany nie zauważyłam ale też nie liczę każdego wypadającego mi z głowy włoska ;) Podsumowując, szampon według mnie przyjemny w stosowaniu, wspaniale myje włosy, jednak bez odżywki tutaj ani rusz. Pewnie zakupię go ponownie bo bardzo podoba mi się stosunek jakości do ceny, nawet przy średniej wydajności produktu ;)
Cena : 9zł / 400ml
Ocena: 4 / 5 
Categories:

0 komentarze:

Prześlij komentarz