sobota, 12 kwietnia 2014

Top Coat Eveline, Nail Therapy Professional 3 w 1


Dzisiaj bierzemy na tapetę Eveline, Nail Therapy Professional, 3 w 1 60 - sekundowy wysuszacz, utwardzacz i nabłyszczacz. Produkt 3 w 1 czyli cuda na kiju - nabłyszcza, utrwala lakier aż do 7 dni i zawiera filtry chroniące lakier przed blaknięciem.
+ Nałożony odpowiednio faktycznie przyspiesza wysuszanie lakieru - ale nie po zalecanych przez producenta 2 minutach od nałożenia kolorowego lakieru, tylko jak bardziej podeschnie
+ Ładnie nabłyszcza
- Jeśli nałożyłam zgodnie z instrukcją producenta 2 minuty po nałożeniu lakieru od razu robiły się okropne bąble
- Z trwałością do 7 dni bym nie przesadzała - lakier z tym top coatem wytrzymał u mnie maks 4 dni (a używałam go do różnych lakierów lepszych i gorszych). Takzę zbytniego wydłużenia trwałości nie zauważyłam

Podsumowując, jak się znajdzie na niego sposób (poczekać dłużej niż sugeruje producent) faktycznie wysusza paznokcie migiem i ładnie je nabłyszcza. Szkoda tylko ze u mnie nie bardzo przedłuża trwałość lakieru. Kiedy się spieszę i potrzebuję wysuszacza jak najbardziej się sprawdza.
Cena 11zł
Ocena: 3 / 5

0 komentarze:

Prześlij komentarz