czwartek, 22 maja 2014

Baza matująca Rimmel Stay Matte


Baza Rimmel Stay Matte jest produktem 3 w 1. Możemy stosować go samego, pod makijaż bądź na jako dodatkową warstwę matującą. Według producenta produkt ma lekką formułę która nie zatyka porów i powinien nam wytrzymać na buzi 12 godzin. Produkt zamknięty jest w wygodnej tubce o pojemności 30ml.
Powiem Wam że bardzo pozytywnie mnie ten kosmetyk zaskoczył. Kiedy go kupowałam nie miałam wygórowanych oczekiwań, myślałam że szczerze mówiąc to nic mi z tym matowieniem nie pomoże,  tym bardziej że to pierwsza baza pod makijaż jaką posiadam więc nie mam w tej sprawie doświadczenia. Szczególnie przy obecnych temperaturach wszystko co pomoże mi zmatować buzię i zapobiec jej świeceniu się jest moim najlepszym przyjacielem. 

+ Przyjemna, gęsta i kremowa konsystencja która gładko rozprowadza się na buzi
+ od razu się wchłania, nie pozostawia żadnej odczuwalnej warstwy na skórze, praktycznie od razu widać że matuje
+ matuje buzię na około 4 godziny (normalnie moja strefa T świeci się juz koło godziny-dwóch od nałożenia makijażu), wtedy poprawiam się nakładając bazę na makjiaż i od nowa mamy super efekt zmatowienia
+ dobrze współgra z innymi kosmetykami, nic nie roluje ani nie robi plam
+ nie podrażnia ani nie wysusza
- no wiadomo chciałoby się żeby matowała buzię na cały dzień i nie wymagała żadnych poprawek ;)

Podsumowując według mnie jest to bardzo fajny produkt który warto mieć w kosmetyczce. Ponieważ to mój pierwszy kosmetyk tego typu nie mam porównania z innymi i nie wiem czy są lepsze czy gorsze opcje. Ta baza zrobiła wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie i jest bardzo przydatna szczególnie na lato żeby trzymać nasze świecenie się pod kontrolą. Moja cera bardzo się z tym produktem polubiła.
Ocena: 5/5 
Categories:

1 komentarz:

  1. Uwielbiam blogi kosmetyczne, bo inspirują mnie do robienia udanych prezentów dziewczynie :)

    OdpowiedzUsuń