poniedziałek, 12 maja 2014

Garnier Płyn micelarny 3w1

Płyn micelarny Garnier 3w1 ma za zadanie usunąć nasz makijaż bez jakiegokolwiek pocierania. Ma też skutecznie ukoić naszą twarz po ciężkim dniu. Wiadomo na takie nowości lubię się kusić, także został zakupiony od razu, potem trochę odleżał i czekał aż zużyję inne micele które brałam w obroty. Co o nim myślę?

+ Super opakowanie z aż 400ml produktu
+ Nic nie podrażania ani nie uczula
+  W moim odczuciu jest bardzo delikatny dla buzi
+ Nie ma zapachu
+ Buzia jest po nim przyjemna i miękka, nie ma żadnego tłustawego ani klejącego się filmu
- Z tym pocieraniem to bym nie przesadzała od samego dotknięcia wacikiem to on skóry nie oczyszcza, ale może to też mój brak cierpliwości ;)
- Nie radzi sobie ze zmywaniem eyelinera - tam to dopiero trzeba trzeć a i tak idealnie nie jest, musiałam poprawiać dwufazowym płynem do demakijażu oczu (zresztą też Garniera, naprawdę świetny produkt)
- z wydajnością to tak średnio - producent twierdzi że butla wystarczy na 200 zastosowań, ale spokojnie zużywam go o wiele szybciej, przy laniu go na wacik wydostaje się go strasznie dużo z butli

Podsumowując płyn radzi sobie ze zmywaniem makijażu - poza eyelinerem w moim przypadku, gdzie niestety trzeba mu pomóc. Bardzo spodobało mi się jak delikatny jest dla mojej skóry, nic nie podrażnia i pozostawia buzię przyjemną w dotyku.
Cena: 20zł/400ml
Ocena: 4/5 

1 komentarz:

  1. Ja wybieram płyn micelarny w żelu, tylko dlatego że połowę butli zużywam z szybkością rakiety. Używam też wody, choć wiem,że nie powinnam. Cóż, inaczej nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń