sobota, 10 maja 2014

Lakier do paznokci Rimmel 60 seconds nr 403 Oragasm


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam mój nowy nabytek, który upolowałam podczas szału wyprzedażowego w Rossmannie a mianowicie lakier do paznokci Rimmel 60 seconds nr. 403 Oragasm. Lakier jest częścią kolekcji którą zaprojektowała Rita Ora. Ten odcień jest pięknym oranżem i przy okazji hitem tego sezonu :) Próbowałam zdobyć pomadkę w takim właśnie oranżowym kolorze ale jednak ten odcień nie bardzo komponuje się z moją urodą więc wynagrodziłam to sobie tym właśnie lakierem.
Bardzo lubię tę serię lakierów Rimmela, przede wszystkim ze względu na to że naprawdę szybko wysychają i są idealne dla leniwca jak ja - wystarczy jedna warstwa i wszystko jest pięknie poryte, zero prześwitów. Moje serce podbiły też ich pędzelki, które są grube i płaskie - bardzo wygodnie maluje mi się nimi paznokcie, rach ciach i gotowe. Lakier jest tani (ok. 11zł), długo trzyma się na pazurkach, jedynym minusem tej serii jest to że po jakimś czasie (u mnie koło dwóch miesięcy) strasznie gęstnieją i nie da się nimi malować paznokci także trzeba z nich jak najwięcej korzystać po zakupie ;) 

Tak prezentuje się na pazurkach, strasznie mi się podoba:


Już wiem że będę go bardzo męczyć w nadchodzących miesiącach, lubię takie soczyste i wyraziste kolory.  A Wy lubicie oranże na paznokciach?
Categories:

0 komentarze:

Prześlij komentarz