piątek, 16 maja 2014

Master Kajal Khol Liner od Maybelline


Master Kajal jest pierwszym stożkowym linerem od firmy Maybelline. Ma kremową konsystencję i wzbogacony jest o pochodną olejku rycynowego. Jej zadaniem jest dawać idealną intensywność koloru już za pierwszym pociągnięciem. Według producenta kredka nadaje się do podkreślania zarówno górnej jak i dolnej powieki oraz linii wodnej oka. Ja skusiłam się na kolor lapis blue.
Nie wiem do końca jak wygląda aplikacja kiedy dotrzemy do “grubszej” części kredki - na opakowaniu jest napis żeby używać go bokiem czy też poziomo (use sideways) ale dla mnie nie jest to najwygodniejsza forma - no cóż zobaczymy jak to będzie wyglądać w praniu.
+ gładka aplikacja
+ dobrze trzyma się na powiece i nie ściera, trochę rozmazuje się w kącikach
+ ciekawa forma, bez potrzeby temperowania
- jest dość woskowy i trzeba się namachać żeby uzyskać intensywny kolor
- na linii wodnej nie daje sobie u mnie rady
Kolor prezentuje się tak:


Według mnie ciekawa propozycja, chociaż porównując efekty które uzyskuję tą kredką na moim oku to daleko jest do tego co jest pokazane w reklamie. Ciekawi mnie bardzo jak wygląda dalsze użytkowanie i jak mi się będzie malować kredką im grubsza będzie się stawać. Jak na razie nie jest najgorzej, miałam lepsze kredki, miałam gorsze. Jestem wobec niej dość neutralna, chociaż spodziewałam się więcej szczególnie pod względem uzyskiwania intensywnego koloru od razu.
Ocena: 3/5 

Categories:

0 komentarze:

Prześlij komentarz