piątek, 9 maja 2014

Róż w kremie Rimmel Stay Blushed

Dzisiaj co nieco o różu w kremie Rimmela “Stay Blushed” w kolorze 002 Touch of Berry. Zawsze chciałam spróbować jak wygląda sprawa z różem w kremie, dotąd stosowałam tylko opcję w kamieniu. Róż jest zamknięty w bardzo wygodnej małej tubce i ma mały otworek przez co nie wyciśniemy tak łatwo zbyt dużej ilości produktu. Tak prezentuje się kolor po wyciśnięciu z tubki i po roztarciu:
 Co o nim myślę?
+ bardzo łatwo i przyjemnie się go aplikuje
+ trudno zrobić sobie nim krzywdę, daje delikatny efekt
+ wygląda bardzo naturalnie na skórze
+ nie zostawia śladów na palcach jeśli przez przypadek przejedziemy po nim ręką w ciągu dnia
+ długo się trzyma, nie robią się żadne plamy ani się nie roluje
+ nie posiada drobinek (alleluja!)
- dla mnie mógłby być trochę bardziej napigmentowany

Przede wszystkim polecam ten róż dla początkujących, na prawdę trudno zrobić sobie nim krzywdę. Idealny także dla osób które lubią bardzo delikatne podkreślenie. Jak pokombinujemy możemy nieco zwiększyć jego intensywność na buzi. Podoba mi się głównie ze względy na delikatny efekt i takie “muśnięcie” przez co buzia wygląda rześko i naturalnie.
Cena: 18zł / 14ml
Ocena: 5/5 
Categories:

3 komentarze:

  1. Właśnie dzisiaj użyłam go po raz pierwszy i bardzo mi podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo przyjemnie się go używa prawda :)

      Usuń
    2. O tak, chociaż początkowo nie byłam przekonana do tej formy

      Usuń