piątek, 13 czerwca 2014

Essence nail hardening base


Hardening nail base od Essence jest lakierem bazowym który ma za zadanie wzmocnić i utwardzić nasz paznokcie. Lakier ma także chronić płytkę przed przebarwieniami, wygładzać nierówności i przedłużać życie lakieru. Moje paznokcie lubią żółknąć albo łapać kolor od wszelkich lakierów jakie na nie nałożę więc zawsze staram się stosować lakier bazowy. Poza tym lubię wszelkie ich dodatkowe wzmocnienie ponieważ lubią mieć gorsze okresy i łamać się jak wściekłe albo rozdwajać. Essence’owa baza ma mleczny kolor, a po nałożeniu na paznokcie daje błyszczący efekt. Produkt ma przystępną cenę bo o ile pamiętam płaciłam za nią około 9-10zł.

Jak się u mnie sprawdziła?
+ wygładza płytkę paznokci i chroni przed jej przebarwieniami
+ bardzo przystępna cena
+ szybko schnie
+ wygodny pędzelek
+ nie gęstnieje po dłuższym staniu
+ ładnie nabłyszcza paznokcie więc nawet można ją stosować samodzielnie bez żadnego dodatkowego lakieru
+ mam wrażenie że paznokcie są po jej stosowaniu troszkę mocniejsze (ale też nie mam pewności czy to ta baza czy generalnie paznokcie mają lepszy okres)
- zupełnie nie przedłuża życia lakierów i tutaj jest to dla mnie największy zawód - tak jak normalnie lakier trzyma mi się z tydzień na paznokciach (np. Essie) nałożony na tą bazę odpryskuje mi już po dwóch - trzech dniach
Podsumowując produkt byłby niczego sobie gdyby nie to że wręcz skraca żywotność lakierów na paznokciach więc traci dla mnie sens nakładanie tej bazy. Jeżeli chodzi o wzmocnienie paznokci nie daje zachwycających efektów, z pewnością jest wiele baz lepszych od tej. Jak to z Essence raz trafi się na naprawdę dobry produkt raz na beznadziejny, dobrze że chociaż ceny są przystępne więc potem nie jest ich aż tak żal. Tego produktu na pewno nie zakupię ponownie.
Ocena: 2/5 
Categories:

0 komentarze:

Prześlij komentarz