sobota, 28 czerwca 2014

Luksja żel pod prysznic Dragon Fruit


Na żel pod prysznic Luksji skusiłam się na Rossmannowej promocji, gdzie zakupiłam go za chyba 6zł, a opakownie jest naprawdę spore bo aż 500ml. Lubię kupować większe opakowania żeli, bo zużywam je w ekspresowym tempie ;) Zaciekawiła mnie informacja od producenta o zawartości w żelu mleczka ryżowego które ma nawilżać i wygładzać naszą skórę podczas mycia.
Jak mi się spodobał ten produkt?

+ Duża butla, a produkt jest naprawdę wydajny, sama zdziwiłam się jak długo go zużywałam ;)
+ Bardzo fajnie się pieni
+ Porządnie myje
+ Pięknie pachnie, jest słodki ale nie duszący i po wyjściu spod prysznica czuć go przez jakiś czas na skórze
+ Cena
- Nawilżenia po nim nie zaobserwowałam, ale też nie przesuszał nic

Nie żałuję tego zakupu, bardzo fajny żel porządnie myjący za super cenę w przecenie jest tym co bardzo lubię ;) Jestem z niego bardzo zadowolona szczególnie że piękny zapach zapewnia mi relaks pod prysznicem, a fakt że jakoś nie nawilża skóry nie razi mnie bardzo bo i tak zaraz po wyjściu spod prysznica muszę się pobalsamować. Na pewno będę rozglądać się za kolejną taką promocją i zakupię sobie inne warianty zapachowe.
Ocena: 4/5 

Categories:

0 komentarze:

Prześlij komentarz