niedziela, 22 czerwca 2014

Ziaja sopot rozświetlanie krem pod oczy korygujący

Dzisiaj chciałabym napisać o kosmetyku który bardzo przypadł mi do gustu i używam go od dobrych klilku miesięcy, a mianowicie o korygującym kremie pod oczy Ziaji. Krem ma za zadanie redukować obrzęki, zmniejszać skłonność do ich powstawania, a także rozjaśniać cienie i przywracać skórze pod oczami jednolity koloryt. Według opisu producenta krem zapobiega zatrzymywaniu wody w tkankach skóry oraz przyspiesza usuwanie substancji które powodują powstawanie sińców pod oczami. Krem zamknięty jest w wygodnej tubce o pojemności 15ml. Co ja o nim myślę i jak się u mnie sprawdził?
+ bardzo wydajny używam od kilku miesięcy i końca nie widać ;)
+ niska cena
+ szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy
+ dobrze nawilża
+ nie uczula ani nie podrażnia, nie ma zapachu jest bardzo delikatny dla skóry pod oczami
+ zmniejsza obrzęki pod oczami
+ nadaje się pod makijaż, nic się na nim nie roluje ani nie plami
- nie zauważyłam żadnego rozświetlenia
Niestety w przypadku rozjaśniania cieni nie wypowiem się ponieważ nie mam takiego problemu i ciężko mi tutaj spekulować. Natomiast jako zwykły krem pod oczy bardzo przypadł mi do gustu, przyjemnie i widocznie nawilża skórę, szybko się wchłania i przede wszystkim zauważyłam że znacznie zmniejsza obrzęki pod oczami. Z tymi walczę od dłuższego czasu głównie przez nie wysypianie się, a nakładając ten krem rano widzę że radzi sobie z szybkim niwelowaniem obrzęków cudownie. Według mnie super produkt, na pewno będę do niego wracać.
Ocena: 5/5

Categories:

0 komentarze:

Prześlij komentarz