sobota, 5 lipca 2014

Wnętrzowe inspiracje : salon

Ponieważ zaczynamy się powoli zastanawiać nad remontem salonu, od jakiegoś czasu szperam w internetach w poszukiwaniu inspiracji. Wstępnym planem jest pomalować dwie ściany na biało, dwie na beżowo-kawowy kolor. Nie mamy jeszcze wybranej konkretnej farby, chociaż mamy oko na kliku odcieniach ale szukamy dalej aż trafimy na tą idealną ;) To do dzieła z tymi inspiracjami!

Jak już pisałam bardzo podobają mi się beże w mieszkaniach, wprawdzie u nas na chwilę obecną zostanie granatowa kanapa, ale bardzo podobają mi się jasne kolory wszystkich mebli w mieszkaniu. Z drugiej strony utrzymanie tego wymaga dość dużo wysiłku i ostrożności ;) Tutaj podobają mi się też bardzo półki z wazonami, ramkami czy świeczkami, bardzo fajnie akcentują wnętrze. Szkoda że w bloku nie ma takiej przestrzeni.



U nas właśnie jak na zdjęciu powyżej będzie granatowo-beżowy kontrast między kanapą a ścianami. Muszę przyznać że nawet podoba mi się to połączenie.

Jeżeli chodzi o wystój bardzo podoba mi się też styl skandynawski chociaż tutaj znowu problem utrzymania wszystkiego, na razie jest to taki pomysł na "kiedyś", teraz czas iść w praktyczne rozwiązania a boję się trochę nadmiaru bieli w mieszkaniu bo wtedy do sprzątania a sprzątania jest.


Styl jest przepiękny, dzięki dużej ilości bieli pokoje zyskują od razu tyle przestrzeni. Szczególnie podoba mi się przełamywanie bieli soczystymi kolorami jak poniżej.


Prawdopodobnie wykorzystamy pomysł regału - boksów w salonie do przechowywania książek, płyt dvd, dokumentów czy czasopism. Myślę że jest to fajne rozwiązania ponieważ do niektórych boksów można dokupić szufladki i mieć wszystko ładnie pochowane.


Jeżeli chodzi o dodatki w pokoju, uwielbiam i soczyste barwy i lekkie pastele, a że nie mogę się zdecydować to pewnie będzie królował pełen misz masz ;)


Jeszcze parę słów co do roślinek, uwielbiam je w pomieszczeniach ale niestety mój nos już nie bardzo. Mam alergię na pleśń, która często lubi się wytwarzać w kwiatkowej ziemi, przez co często jak siedzę w pokoju kicham jak wściekła. Tak czy siak marzy mi się taki super stojak na kwiatki z IKEI - fajnie wygląda i jest bardzo praktyczny bo nie zabiera bardzo dużo miejsca.


Macie jakieś ciekawe propozycje / inspiracje co do urządzenia salonu?  Jeśli tak to podzielcie się, chętnie poszperam i powynajduję więcej pomysłów :)

Categories:

1 komentarz:

  1. Cudowne inspiracje ♥ Kocham takie aranżacje w bieli :)

    OdpowiedzUsuń